Dit is wat ik het liefste doe

Merken laten groeien door ze super aantrekkelijk te maken

Laten we eerlijk zijn. Wat je concurrenten doen is voor 95% exact hetzelfde als wat jij doet. Hoe zorg je ervoor dat jouw merk écht zichtbaar wordt, opvalt en resoneert?

Met die vraag hou ik me meer dan 15 jaar bezig. En die vraag beantwoord ik niet met een geinig conceptje, ad-hoc ideetje of design. Ik help merken groeien vanuit een heldere propositie, unieke merkbelofte en duidelijke identiteit. Wat je doel ook is, met een duidelijke strategie bereik je meer. Ik geloof dat er geen sterkere strategie is dan te beginnen bij je eigen verhaal. Alleen dan val je op tussen iedereen die hetzelfde doet. En het is mijn missie om je merk daar vanuit te laten groeien.

Ik ben er voor bedrijven

Vind je het ook lastig om te laten zien wat jouw bedrijf bijzonder maakt? Het businessplan is er, maar hoe nu verder? Samen met je team duiken we in de ziel van de organisatie om te ontdekken wat jouw merk uniek maakt in de markt. We creëren een heldere propositie, unieke merkbelofte en identiteit. 

En bureaus die werken voor bedrijven

Ik ben er om jouw team te versterken en van creatieve en commerciële waarde te zijn voor jouw bureau. En ik ben er om je team aan te vullen: de 'designhandjes' die nodig zijn om projecten tot leven te brengen. Voor het maken van een nieuwe identiteit, of het laden van een gevestigd merk met creatieve designs.

Referenties opdrachtgevers Wouter Kuijt

Goed bedacht.
Mooi gemaakt.

Met de combinatie van strategie, creativiteit, design en communicatie geef ik je een aangescherpte focus,  nieuwe inspiratie voor je merk en daarmee voor jouw bedrijf en business. Je krijgt weer richting. Die is nodig om bijzonder en onderscheidend te zijn in jouw markt. En zo je merk te laten groeien. Heb je alleen  op 1 expertise versterking nodig? Ook dat kan altijd.

 
 
Strategie

Strategie & concept

Een nieuw merk positioneren, of bestaand merk herpositioneren. Omdat je een uitdager bent, of marktleider wilt worden. In alle gevallen ligt er een strategische en creatieve uitdaging met als doel: je merk onderscheidend maken. En dan geldt áltijd: er is geen unieker verhaal dan je eigen verhaal.

Brand design

Je businessstrategie ligt er, en nu? Brand design is de vertaling van strategie naar een unieke merkbeleving. Daar creëer je uiteindelijk voorkeur mee. Want met merkbeleving roep je de juiste emotie op. En de gewenste merkbeleving creëer je met een unieke en consistente merkidentiteit. 

Digital design

Digital design

Je digitale merk bouwen voor de lange termijn. En dat voor verschillende doelgroepen op meerdere platforms en kanalen: website, e-mails, socials, of narrowcasting. De digitale wereld van je merk komt tot leven vanuit het fundament van je merkstrategie en brand design.

Communicatie en content

Communicatie

Hoe je merk communiceert en zich presenteert, elk contact is een kans om de juiste emotie op te roepen. Hoe je merk praat als opdrachtgever, werkgever, of praat met partners en stakeholders. Elk stukje content en middel draagt met de juiste toon en stijl bij aan de optimale merkbeleving.

Wouter heeft met professioneel en creatief vakmanschap de huisstijl van onze podcast, de Innovatie Cast, ontworpen. Na slechts één briefing was het resultaat al spot-on. De frisse, energieke kleuren en het eigenzinnige design zorgen ervoor dat we online opvallen. En dat was precies ons doel! Ik beveel Wouter van harte aan.

Marie-José van den Boomgaard
De Innovatie Cast

Wouter heeft onze complexe business weten te vangen in een uniek en ijzersterk merkverhaal. Een verhaal dat elke collega met trots uitdraagt. Middels o.a. zijn gedetailleerde communicatieplan, website design en marketingtools hebben wij alle handvatten om voorop te blijven lopen in deze snel veranderende markt.

Kirsten van Rijn
KPN Wholesale

Partners

Mijn netwerk kent genoeg andere creatieven, zoals copywriters en contentstrategen of projectmanagers. Zo kan ik zorgen voor de executiekracht als het nodig is. En heb jij zelf al partners waar ik mee kan samenwerken? Dan doen we dat.

Zullen we samenwerken?