Communicatie / Brand Design / Digital Design / Strategie & concept
De markt opschudden met een nieuwe naam
De Nieuwe Arts is onder de naam Ziektewetloket gestart, maar was niet de naam die past bij een jonge, frisse nieuwkomer in ‘arboland’. Ook de uitstraling sloot niet aan bij de organisatie.
De Nieuwe Arts schudt de arbowereld namelijk op door een totaal andere aanpak, waarbij artsen centraal staan. Weg van hokjes en loketjes. Daar past een korte, krachtige en eigentijdse naam bij. En dat moeten De Nieuwe Arts ook uitstralen. Rond het begrip ‘arbo’ hangt al een zwem van negatieve associaties en gevoel. Dit kan anders, De Nieuwe Arts is anders. De inhoud moet natuurlijk scherp zijn en hout snijden, maar de toon en stijl mag lichtvoetig en toegankelijk zijn. Vooral helder, zonder poespas.
Mijn rol
Strategie, brand design, digital design en art direction
Opdrachtgever
Sixtyseven
Website
denieuwearts.nl
Resultaat
- Strategie en concept
- Naam ontwikkeling
- Logo design
- Brand design
- Huisstijlmiddelen
- Stationary design
- Website strategie
- Wireframning
- Website design concept
- Interieur design
- Wayfinding design
- Powerpoint design
- Pitchpresentatie design
- Marketingmaterialen design
- Socials design
- Beursmaterialen design
Concept
Naamgeving
Brand design
Implementatie
Zullen we jouw merk ook opgefrist in markt zetten?