Wat ik doe

Voor bedrijven die ’n sterk merk willen worden

De kracht zit in de combinatie: businesswise én creatief denken. Zo gaan we van jouw businessambities naar de juiste merkbeleving. Zodat jij je bedrijf naar het volgende niveau kan brengen.  Zo voeg ik met creativiteit waarde toe aan jouw business

Merkconcept

Als bedrijf wil je een herkenbaar merk zijn en vanuit dat ‘goede gevoel’ beleefd worden. Door iedereen die op elk moment in aanraking komt met jouw merk. Hiervoor ontwikkel ik de basisgedachte. Een concept dat alle facetten raakt: merkbelofte, visuele identiteit en toepassing. Een concept dat lekker concreet is gemaakt, zodat we direct kunnen uitrollen. Enthousiasme maakt tenslotte ongeduldig. 🙂

Merkpositionering
Merkstrategie
Merknaam
Brand design concept
Communicatieconcept
Campagneconcept

Visuele identiteit

En dat vraagt om meer dan alleen een sterk logo, mooie kleuren, strakke lettertypes of unieke fotografie. Het gaat om het doordacht creëren van een unieke identiteit en juiste beleving voor alle doelgroepen, communicatie, kanalen en middelen.

Logo design
Huisstijl design
Communicatiemiddelen
 

Merkmaterialen

De bouwstenen die nodig zijn om met jouw nieuwe visuele indentiteit alle mogelijke uitingen te kunnen maken. Illustraties, iconen, of een herkenbare beeldtaal. Alles waar jouw merkconcept en visuele identiteit om vraagt, uitgewerkt tot een toolbox met creatief gereedschap waar iedereen mee kan werken.

Beeldtaal
Illustraties
Iconen
Vormentaal
Data visualisatie
Infographics
 

Merkrichtlijnen

Met je merkmaterialen communicatiemiddelen maken is één. Een merk op de lange termijn uitbouwen én de consistentie bewaken is andere discipline. Daar zijn structuren en principes voor nodig. Geen keurslijf, maar juist met alle bewegingsvrijheid die nodig is om de juiste snaar te raken, ongeacht de doelgroep.

Richtlijnen
Toepassing systemen
Sjablonen en templates
Training en advies

Creatie en design

Van alle informatie die je brein bereikt is maar liefst 90% visueel. Informatie visueel maken is dus een slimme strategie. Visuele communicatie staat in dienst van de inhoud, het versterkt de boodschap. Dat maakt het verschil. Dat maakt een whitepaper interessant, factsheet overtuigend, social ad aantrekkelijk, emailformat aansprekend, of infographic in één oogopslag duidelijk.

Huisstijlmiddelen
Brochures en magazines
Verpakkingen
Beurs- en eventmaterialen
Factsheets en whitepapers
Outdoor en signing
Campagnemiddelen
Socials en ads
Presentaties
E-mail en mailings

Webdesign

Als je nadenkt over het versterken van je merk staat een nieuwe website snel bovenaan je lijstje. Dit is tenslotte het platform waarin alle bouwstenen samenkomen. En waar het er écht op aan komt: een merkbeleving creëren die raakt. 

Website strategie
Website design
UX en UI design

Powerpoint

Ja. Nog altijd de winnaar op de werkvloer. En stel je dan eens voor dat iedereen binnen je organisatie de pitch kan presenteren. En collega’s eenvoudig presentaties kunnen maken die er niet alleen lekker uitzien, maar ook consistent zijn. Het is écht mogelijk. En desnoods help ik een handje met een training.

Slide deck design
Bedrijfspresentatie concept
Bedrijfspresentatie design
Sjabloon realisatie
Presentatie optimalisatie
Training

Laten we
samenwerken